از بازار لوازم خانگی یکی از سخت‌ترین عملیات برای برخی افراد است! دنیایی از برندها، مارک‌ها، اصطلاحات تخصصی و فنی، آپشن‌های گیج‌کننده و تقلبات عجیب و غریب وجود دارد که در میان آنها، آپشن‌ها، مشخصات فنی و اصطلاحات تخصصی، دستاویزی شده است برای بسیاری از ندگان تا با بیان اعداد و ارقام نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد وسیله مورد نظر مشتری را به محصول جلب کنند یا حتی او را فریب دهند!    لوازم خانگی ارزان

1- بزرگترین ضعف برای لوازم خانگی از بانه

فعالان بازار می‌گویند بیشتر مشتریان ایرانی هنگام لوازم خانگی یک ضعف بزرگ دارند. آنها به متراژ فضای مسی و نیازهای واقعی شان توجه نمی‌کنند. همین موضوع عمده‌ترین علتی است که هزینه‌های اضافه به آنها تحمیل می‌کند. برایتان چند مثال می‌آوریم:
مشتریان زیادی علاقه‌مندند بزرگترین نمایشگرهای تلویزیونی را اری کنند. این درحالی است که محل زندگی آنها آپارتمان‌هایی با متراژهای کوچک است. آنها یک راز مهم نمایشگرهای تلویزیونی را نمی‌دانند. تفاوت کیفیت و وضوح تصویر نمایشگرهای بزرگ نسبت به نمایشگرهای کوچکتر در فواصل زیاد به چشم می‌آید. درواقع این موضوع به آن معنی است که یک نمایشگر بزرگ در خانه‌ای کوچک عملکرد یک نمایشگر جمع و جورتر را دارد و مشتری برای آیتمی هزینه اضافه‌تر پرداخته است که عملا به کار او نمی‌آید.
لوازم خانگی با ظرفیت‌های بالا یکی دیگر از عادات نادرست مشتریان ایرانی است. یک لباسشویی 12 کیلوگرمی برای یک خانواده 4 نفره تنها به معنای اتلاف انرژی بیشتر و هزینه بالاتر است. علاوه بر این کارخانه سازنده در ازای ارایه لوازم خانگی با حجم بالاتر، برای محصول خود قیمت بیشتری تعیین می‌کند. به این ترتیب لوازم خانگی با ظرفیت بیشتر از نیاز به معنی پرداخت پول بیشتر برای کالا و پرداخت هزینه بیشتر انرژی مصرفی است.

بانه جهیزیه

2- بهترین مشاوران لوازم خانگی چه کسانی هستند؟

به شعارهای تبلیغاتی اهمیت ندهید. اغراق یکی از شگردهای شرکت‌های تبلیغاتی است. آنها از صاحبان کالا پول می‌گیرند تا به بهترین وجه ممکن شما را به یک کالا قانع و ترغیب کنند اما این به آن معنا نیست که تمام حقیقت با شما در میان گذاشته شده است.
قبل از این‌که فریفته تبلیغات شوید درباره آن کالا و معایبش پرس و جو کنید یا در اینترنت جست‌وجو کنید. یادتان باشد رقبای آن کالا در سایر برندها را نیز با دقت بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. بهترین راهنمای شما برای یک وسیله نه ندگان هستند و نه تبلیغات. بهترین راهنمایان خود اران هستند. نظر سایر اران یک کالای مشخص را بپرسید. آنها ممکن است در بین اعضای فامیلتان باشند یا همسایه و همکارانتان.
ممکن است در تاپیک‌ها و گروه‌های گپ و گفت‌وگو در فضای مجازی نیز بتوانید آنها را پیدا کرده و از آنها درباره معایب برند موردنظرتان نظرخواهی کنید.

لوازم خانگی مدرن

 


بانه سولین لوازم ,خانگی ,کالا ,نمایشگرهای ,ممکن ,مشتریان ,لوازم خانگی , لوازم ,برای ,نمایشگرهای تلویزیونی ,مشتریان ایرانی , لوازم خانگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Leviiioumsn8 local اینجا همه چی هست moshaverer110 جیم نیوز اَره کردن روان‌جویان | مؤسسه پژوهشی روانشناسان جوان بلاگ فام کانال تلگرام خبر فوری بی بی سی فارسی